söndag 23 maj 2010

Rösta FI?



Jag blir lite trött på gubbväldet. idag såg jag två personer, ett par. De skulle köpa glass. något mysigt på söndagkvällen. helt normalt. eller?
Men just när allt var som normalast så får den ena i paret inte välja sin glass själv.
kvinnan sa: jag vill inte ha isglass.
gubben svarade: jaha, synd det är det du får.
end of discussion.


Då ville jag rusa fram som alla flickvänners beskyddare och slå ner honom. Jag kommer klä ut mig och flyga runt stan på nätterna. allt för att gubbarna ska känna sig osäkra. De kommer bara att se min ljusblåa cape utanför fönstret så kommer de att fatta. FFF kommer det stå på magen.

Frihet för flickvänner! (förut stod det "fram för frihet för flickvänner" - men jag satsade på något lite mer slagkraftigt).

fan asså fan. idioter överallt.

1 kommentar:

  1. fattar inte varför min svala blir så jävla suddig och blå. han ser ju fan inte klok ut

    SvaraRadera