torsdag 13 maj 2010

inget viktigt

Igår kväll var jag ute med amanda och linda. vi drack öl och ramlade runt på stan. Skötte oss kan man väl säga. mmm . . . nu till idag:

Jag har börjat följa en videoblogg! Jag började dagen i sängen, läsandes Svahns blogg om märkligheter på DN. (orkar så inte länka). När jag ramlade in på youtube och nu har jag plötsligt börjat följa en tjej i USA som gör Make-up-tutorials i sin videoblogg. Hon gör helt galna grejer. Det är färg överallt. Otroligt kreativ tjej! Så nu ska jag sminka mig lite. dölja ögonbrynen och ni vet.. lägga upp det på facebook.

mmm. . .
klart slut varulvstjut!

ps. de som videobloggar måste känna sig jättejättetöntiga. de sitter och pratar rakt ut till ingen + att de filmar galenskapen. ds.

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning på galna sminkbilder! Kram Clara

    SvaraRadera