måndag 24 maj 2010

Minimalist, javisst!




Problemet med att åka på weekends,. Ni ba: "Hallå, i-landsproblem!"
... är att man är rätt ihopskrynklad när man kommer tillbaka. Man har konstant vätskebrist och andra gradens brännskador. fina linjer är inte längre fina - istället ser man ut som arga kockens panna.
så jag håller på att lösa problemet. Inte så att jag ska åka ner med solskyddsfaktor 40 och dricka skivad frukt, (det vore waste of time and money).

Jag har istället packat den ultimata necessären med prover. alla på jobbet har bidragit och hjälpt till.
minikrämer och minitvätt - miniansiktsvatten och miniläppglans med solskydd. allt är så mini - och självklart miniparfym. allt i lyxiga märken.
När alla stackare står där i tullen med sina plastpåsar med läppglanskladd så kommer jag ta upp min sidennecessär. Då kommer tullgubbarna höja på ögonbrynen och nicka menande mot varandra som för att säga:
"Här kommer en som reser med stil."

1 kommentar:

  1. bra knep med prover, det ska jag använda i fortsättningen!

    SvaraRadera