onsdag 2 juni 2010

Va fan!

Jag vågar inte ens skriva ordet i rubriken, jag mår illa. Godis. För någon vecka sedan bytte man leverantör av godis nere på Ica Aspudden. Jag skojade, skrattade, pekade på tjockisarna som köpte upp sig.
Jag ber om ursäkt, tjockisar, jag förstår att ni köpte upp er. Jag borde också ha gjort det.
Det skulle ju visa sig vara vårt sista godis!

Fan ta ica. Jag är så besviken, arg.
De har bytt ut karamellkungen mot något annat skit som kallas typ drömgodis. Och det är fan ingen dröm. De har tagit bort mina sura band. Röda, sura band på rulle. fan jag älskade de.
Jag orkar inte ens prata om det. Nu finns det typ giftgröna colaflaskor som smakar päron; päronflaskor. Fy fan!
Det var verkligen det jag tyckte var bra med att flytta till aspudden från första början. Det fanns inte sura band på rulle på Mariatorget. FAN!

4 kommentarer:

  1. Pernilla Alsén2 juni 2010 kl. 13:13

    Åh, jag vet! Drömgodis är en mardröm.

    SvaraRadera
  2. hur kunde dom! pernilla! hur kunde dom?

    SvaraRadera
  3. fd söderbo

    sura rullar finns/fanns på videobutiken solstrålen

    SvaraRadera
  4. nej det var sura band! inte rullar. Banden var kortare.

    SvaraRadera