tisdag 1 juni 2010

Barcelona i korthet




Så efter en jävligt jobbig resa hem, är jag nu i kalla svedala. Vickys födelsedag var kul, vi var hemma klockan halv åtta på söndagmorgonen. I barcelonamått mätt så gick vi alltså hem tidigt. och nu har jag alltså kickat igång bloggen igen.

De svartvita bilderna här under är bilder jag ritade på flyget. när jag satt bredvid två brudar som bara pratade om churros. De var så sugna på churros att de for real pratade om det i tre timmar.

Vicky bor hos en supergullig tjej i en jättefin lägenhet. Hon och hennes amerikanska pojkvän var där. Extremt psykedeliskt alltihop - Det paret är lixom 40 år för sent. Långa hår och utsvängda jeans. absint och lsd.

Vi käkade i alla fall i Raval på en mexikansk restaurang med alla Vickys polare. Sedan barhoppade vi på massor av små mysiga inrökta barer till sju på morgonen, som sagt.

Vicky och jag sålde färgglada solfjädrar på svettiga och/eller rökiga klubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar