torsdag 29 april 2010

Apropå ångest

Jag har börjat gå ner mig igen. Stora lunchmackor med smältande brieost, köttbullar och makaroner dränkta i ketchup. Mums! och jag gör det bara för att jag kan, jag vill inte! Men jag är för svag!
Men jag har inte ens tid för sådana dära bagateller. Nej nej. Jag har ett mycket mer verkligt problem..: Jag ska skriva en krönika om Kronprinsessans bröllop. - Konstpaus -
Ni förstår ångesten då människor nu verkligen förväntar sig någonting. De vill ha skratt, tårar, något pinsamt "över gränsen"-skämt. frågan är om man kan leverera under sån press... det är frågan

Fakta
Kronprinsessan Victoria gifter sig den 19:e Juni med en helt vanlig, tråkig kille från Ockelbo. De är egentligen inte kära i varandra. Det spekuleras att de istället är goda vänner och täcker upp för varandras diverse sexuella läggningar.

1 kommentar: