tisdag 13 juli 2010

Djurliv



Hej.
Tillbaka från landet. Vi har i fem dagar haft en nudistcamp ute på landet och gått omkring spritt språngande, man kan lätt hoppa i vattnet, närsomhelst!
inte ett moln alltså.
När jag var som mest pocahontas satte jag mig naken och "tissade" i det torra gräset. För att ge till vår jord och inte bara ta hela tiden.
Jag blev kompis med en grävling, en råtta (mus) och en sädesärla.
Sädesärlan flög omkring och efter tre dagar gick han nästan omkring inne. Vi blev riktigt bra kompisar.
Råttan var mer svårcharmad. Han var rädd hela tiden, låg och sträckte ut sig i skuggan... men så fort jag kom så började han springa. Och jag sprang efter. Jag ville ju bara vara hans vän. Min pappa är på väg ut till landet, så imorgon är det nog tyvärr inte så mycket kvar av Bob.
Grävlingen likviderades.
Beställningsmord.
Sen åkte vi hem, för att gnagare vill umgås med andra gnagare på råsunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar